Vypocet preruseni

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Leden 25 14:39:26 CET 2013

nevim jestli chapu zadani ale neni lepsi postupovat opacne:  tj.
zjistit kolika potrebuji vydelit 16MHz a pak si seskladat citac na
tuto hodnotu?
tj. ideove (nevim presne jake jsou vstupy a delice do citace)
16000000Hz*0.36[s])/64 = 90000
tj. seskladat citac aby cital 90000 pulsu
predelic pak musi byt takovy aby zbytek co nejlepe vyuzil rozsah citace, tj
- pro 8 bitovy citac by delic musel byt 512 a citat by mel do 176
(pro dalsi zvyseni presnosti by bylo jiz treba si hrat hodnotou do
ktere se cita, tam uz algoritmus zavisi na tom jakou si muzete
dovolit kratkodobou ci dlouhodobou nepresnost)
- pro 16 bitovy citac by delic musel byt 2 a citat by mel do 45000
TM.