[OT] ARM IDE Licence

Pátek Leden 25 11:21:32 CET 2013

To jsem vzal priklad z te Nemecke stranky a samozrejme se do toho musi
pridat folder s knihovnama ST. Pro C::B je to v aktualnim stavu tady i s
binarama (je tam doplnen SysTick timer proti originalu)
Je funkcni jen Debug configurace (v Release je nejaka chybicka v
nastaveni ale neresil jsem zatim) ale prelozil jsem to se zapnutou
optimalizaci na velikost a ma to cca 6kB. Jo  a je tam jeste pokus s float.
A projekt ma koukam 30MB i s tema ST knihovnama  tak asi jen pro vazne
testery (prebirat to nebudu ;-) )

http://hascomp.cz/test/STM32F4-Test.zip