[OT] ARM IDE Licence

Pátek Leden 25 09:56:38 CET 2013

Pres jaky HW to chcete ladit?
Velikost kodu jsem zatim neresil, je fakt, ze blikani ledky ma asi 18kB
ale IMHO je to tim, ze je tam mraky knihoven, jak jsem se dival do map
souboru. Dal to uz nejak neroste. Podle ASM vypada optimalizace dost OK.
Ani jsem si neukladal, co jsem pri badani nasel na netu, je toho mraky,
asi nejuzitecnejsi byla tahle stranka
http://www.mikrocontroller.net/topic/265600 (google to prelozi do EN
celkem srozumitelne)
Zase je od ST hezke, ze ma pro vsechny periferie ukazkove zdrojove
texty, takze vzdycky neco nejdriv zprovoznim a pak v datasheetech
koukam, proc to vubec funguje, dokumentace je fakt docela hardcore, neco
se hleda obecne pro Cortex M, neco konkretne pro radu CPU...