Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 25 09:49:24 CET 2013

Mozna by to chtelo -jak jako v pripade liberalizace telekomunikacniho trhu-
zavest povinne sdileni prostredku CP s konkurenci. Ciste teoreticky ma
konkurence moznost vybudovat si sit pobocek, ovsem ciste prakticky vzato je
pro ne CP konkurence, kterou si sami plati ze svych dani a kterou pomahali
(a pomahaji) financovat, nemluve o tom, ze tak hustou sit pobocek dneska uz
nikdo nevybuduje. Rozhodne ne za svoje. Stejne, jako v pripade Telecomu a
"jeho" kabelu v posledni mili.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2013 9:42 AM
Subject: Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Jasny to je a co? Jak uhlidate 30 000 zamestnancu? Ja je neobhajuju, ale
jina je teorie a jina praxe. Jak psal pan Jirka, jedine reseni je na
mistni poste tak dlouho otravovat, az si Vas vsimnou a zacnou veci resit.
Nakonec nikdo nikoho nenuti Ceskou postu pouzivat, dokonce uz mohou i
jine firmy dodavat dopisy do 50g. Pak se budeme divit az firma napise
oznameni, ze mam dopis v depu  Brne, protoze se do nasi vesnice pres
zaveje nedostali. Ale to jsem trochu odbocil.

Martin Hanek