Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Leden 25 09:44:38 CET 2013

Kdysi, kdyz byvala nad nami vrchnost, na umravneni tech, co pro ni nechteli
pracovat, slouzil drab, bic a pripadne satlava. Dnes na umravneni zlobivych
zamestnancu ve firmach existuje management (na vsech urovnich, temi
nejnizsimi pocinaje), vytky, dutky, financni postihy a podobne radosti.

Ze by tyhle nastroje byly zrovna pro CP cizi se mi prilis nezda, kdyz (mym
osobnim odhahdem) polovina zamestnancu jsou prave clenove managementu... A
pokud je skutecne vyuzivat neumi, pak je neco shnileho v te firme, nebo snad
ne?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2013 9:37 AM
Subject: Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Sice je to debata mirne receno o ...ale budiz - zajima me jak je kdo
schopen uvazovat.

V jak velke firme vy osobne figurujete?

V kazde spolecnosti (nemyslim firmu) je nejake zastoupeni lharu,
podvodniku, lenochu, dricu, geniu, spickovych manazeru atd.

Ted mi vysvetlete jak chcete zaridit, aby se nemohlo stat, ze se tohle
zastoupeni nepropise i do firmy, ktera ma 33 202 zamestnancu.

Protoze podle vasi logiky by mely tedy existovat firmy jen takove, kde
jsou ti drici, geniove a poctivci. Bez ohledu na to zda to je soukroma
nebo statni firma. Pokud by ale toto melo platit tak nemuzeme mit pouze
9.4% nezamestnanost - protoze to zastoupeni lidi co se jen vezou a
netahnou je jiste mnohem vetsi a i ti nezamestnani nejsou vsichni jen
netahla. A zatim jsem si bohuzel nevsiml, ze by ve vsech firmach
pusobili jen ti tahavi, cestni, obetavi a usmevavi pracovnici.

Navic jste to cele prekroutil, nikdo prece nezprostoval viny firmu CP
jako takovou - samozrejme ze to pada na jeji triko jako celku. Stejne
jako pada na jakoukoliv jinou firmu.
Konkretni selhani ale zpusobuji konkretni lide (proto je to o lidech),
ne firma - ta nese zodpovednost, ze je tam necha pusobit.

A to je dalsi vec - kazdej si stezuje na netu, v hospode, v televizi,
ale aby zvedl telefon a zavolat vedouci balikove posty a konkretne si
postezovat to nikdo neudela (az na vyjimky). Maximalne jde vynadat
vedouci na ukladaci poste, ktera s tim tezko neco udela. A pak se divi,
ze se nic nedeje.

Jinak k tomu uz nemam co vic rict, takze k tomu uz nic dal psat nehodlam...

Radek Vicek

Dne 25.1.2013 9:07, Karel M napsal(a):
> Mimozemstani? Uz to chapu jak to je....
> Ted vazne, kazda firma ma majitele, hlavniho predstavitele, vrcholove
> vedeni. Tihle lide jsou pravne zodpovedni za firmu. Zbytek lidi jsou
> najmuti zamestnanci bez pravni zodpovednosti za firmu. Jestlize postak
> vykrade obsah baliku, skodu vymahate po firme a ne po nejakem Frantovi
> Vomackovi 3x trestanem kriminalnikovi, tohoto casu zamestnan jako
> dorucovatel baliku. Pokud dorucovatel da balik do vlastnich rukou
> sousedce, opet je zodpovedna firma. Prinejmensim za to, ze takoveho
> trotla najala. Je Vam to jasne?
> [...]
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.