Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 25 09:07:26 CET 2013

Mimozemstani? Uz to chapu jak to je....
Ted vazne, kazda firma ma majitele, hlavniho predstavitele, vrcholove
vedeni. Tihle lide jsou pravne zodpovedni za firmu. Zbytek lidi jsou
najmuti zamestnanci bez pravni zodpovednosti za firmu. Jestlize postak
vykrade obsah baliku, skodu vymahate po firme a ne po nejakem Frantovi
Vomackovi 3x trestanem kriminalnikovi, tohoto casu zamestnan jako
dorucovatel baliku. Pokud dorucovatel da balik do vlastnich rukou
sousedce, opet je zodpovedna firma. Prinejmensim za to, ze takoveho
trotla najala. Je Vam to jasne?
K.