[OT MECH]: Přední sklo k hračkovému autu

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 24 17:50:18 CET 2013

Zkusil bych PET fólii, je z ní spousta obalů, běžně používaných na
kdejaké zboží (vakuově tvarované obaly, víka na krabice apod.).

V dobrém papírnictví se dá občas koupit i jiný typ silnější čiré fólie.

Další možnost je PVC fólie Durofol, v metráži lze koupit třeba v
http://kutil-florenc.cz/group/folie

---
Jirka