Re: Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 24 15:52:25 CET 2013

Takova mala perlicka - objednaval jsem ruzne drobnosti z HK, celkem pet
zasilek v rozmezi tri dnu. Vsechny obchody je zhruba do dvou dnu predaly
poste. Pak se po nich slehla zem.

O sest tydnu pozdeji mi CP na dvou formularich oznamila, ze na pobocce mam
dva balicky. Zajasal jsem (no konecne!) a vyrazil pro ne. Pracovnik u okenka
mne mirne zarazil, kdyz jsem slysel, jak se otaci kamsi dozadu se slovy
"podivej se, co vsechno tam mame pro pana Kutinu", pak dozadu odkvacil i on
a kdyz se vratil, nesl pet balicku...

Udelalo mi to radost, samozrejme, odnesl jsem si je domu a az tam zjistil,
ze z tech peti balicku tam podle razitek tri lezely pravdepodobne uz dva
tydny, aniz by se mi to kdo namahal oznamit. Kdyby tedy nedosly ty dalsi
dva, a kdyby ten postak neprojevil osobni iniciativu, tak se to zrejme
vracelo do Ciny. To potesi, ze? Zlata PPL...

Pavel Kutina