Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 13:47:55 CET 2013

to mate teda svatou trpelivost :) me kdyz se balik 4 dni toulal "jakoze" v
jednom jedinem aute, ktere prevazi postu primou cestou mezi brnem a
uherskym hradistem (90 km), tak jsem se po 2 zbytecnych navstevach posty,
kde mi pani rekla ze si muzu stezovat jak chci, ale ze to nebude mit zadny
vliv, nasral, zavolal do eshopu, ze to posta ztratila at mi to poslou znovu
PPLkem a at si to s postou vyridi. samozrejme PPLkou jsem to mel na druhy
den. po dalsich dvou dnech mi posta vitezoslavne nechala ve schrance
oznameni, ze mam u nich balik.... tedy vic jak tyden od objednani (cca 6
pracovnich! dni toulani) - to je celkem dost na sluzbu "do druheho dne" ...
kdyz vemu tuhle zkusenost
+ dalsi zkusenosti s ostrou prosbou ve schrance zvanou opakovana vyzva,
pricemz prvni vyzva se nejak nekonala
+ nezazvonili s balikem ani kdyz jsem byl doma
+ cenny balik dali nejake sousedce, kterou jsem do te doby ani neznal

tak se ceske poste rozhodne vyhybam jak jen to jde

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz