Email na seznamu - omluva

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 12:55:02 CET 2013

No ja po neblahych zkusenostech s seznam, email, centrum, xmail a
znovu seznam jsem presel pre par lety na gmail.com a od te doby
spokojenost. Predtim to vzdy tak pul roku funovalo, pak prestalo
fungovat uplne nebo skoro uplne -> prechod na jineho emaila. Gmail mi
vyhovuje a je mi jedno, ze mne spehuje - tak mi to prosim
nerozmlouvejte:)
Marek