Email na seznamu - omluva

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Leden 24 11:19:19 CET 2013

Zdravím,

posílal jsem v předchozím mailu malou přílohu - png a teď jsem se díval že
do konference došel ZIP, ve kterém je příloha 2x.

Nedalo mi to a vyzkoušel jsem si to u sebe ještě několikrát. Občas přijde
jen PNG, někdy ZIP a jednou dokonce ZIP ve kterém byl ten soubor 3x.

Takže zase je  nějaký systém moudřejší než obsluha.

Další chyba do sbírky nového web rozhraní emailu. To nové rozhraní je
šílené, výrazně pomalejší, dělá chyby při odesílání mailů - většinou napíše,
že se nepovedlo odeslat, ale v 90% mail odejde, ale občas taky ne. A teď
ještě tohle.

technická podpora se omlouvá, ale nedá se s tím nic dělat, snad to bude prý
opraveno v další verzi.

Máte někdo podobnou zkušenost?

Díky Zapik