OT:Xilinx - ach jo.

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 11:30:18 CET 2013

Přesně kvůli tomu mají GPS moduly povinné omezení funkčnosti nad jistou
rychlost a nadmořskou výšku. Naštěstí se to dá interpretovat více způsoby,
takže když nejsou splněny obě podmínky najednou, tak to ještě funguje.
Jinak by se těžko stavěl i takový balon, co dosáhne stratosféry.