OT:Xilinx - ach jo.

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Leden 23 22:46:33 CET 2013

juridical state. Prostě stát vydal nařízení a oni to musí mít papírově
podložené. Před půl rokem, začal kolega HW začal sprostě nadávat (není
to u něj obvyklé).

  Měly jsme termín tak na knop a Dikgikey nám neočekávaně poslalo nějaký
dotazník protože jsme dělaly malou sérii asi za čtvt mega (±150 tisíc,
nejsem si jist). Dva dni trvalo než vyřídil ty lejstra. A to byly jen
SIL 3 ARM procesory a FPGA. A spousta smetí jako přesný operáky, pravda.

ced