Ovladace BT modulu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 23 18:23:27 CET 2013

Nejlepsi jsou takove BT moduly, ktere drivery nepotrebuji, staci jim ty
integrovane ve Windows. Treba moduly od Edimaxu. Nesnasim ty moduly, kde
musite instalovat 100-200MB balastu, ktery zaneradi cele PC, abych mel
jeden virtualni COM port.
Pripojte ty moduly k PC, treba si s nimi Win7 poradi.

Martin Hanek