OT: doporucte GPS navigaci

Středa Leden 23 14:50:39 CET 2013

2013/1/23 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:
> Aktualizacia mala byt navzdy zdarma. Mam turisticky eTrex Venture Cx (2005
> alebo 06) s ToPo mapou SK. Vtedy v cene bola vo verzii 1. Riadne som sa
> zaregistroval. Ked vydali verziu 2, prisiel mi e-mail, ze si ju mozem
> stiahnut aj s klucom. Je to presne tak, ako pise P.K., mapa sa odomyka pre
> konkterny pristroj. Sucastou registracie bolo odoslanie cisla mojho
> pristroja, na zaklade coho Garmin vie vygenerovat odomykaci kod.

Já jsem to tenkrát koupil s mapou City Navigator verze DACH + CZ =
Německo, Rakousko, Švýcarsko + ČR, jiné státy v tom nebyly. Pak jsem
se zaregistroval (přestože byla už použitá, původní majitel asi
zaregistrovaný nebyl) a přišel mi zdarma upgrade s mapami celé Evropy
;-) To ale ještě nebyl žádný "lifetime" a upgrade zdarma byla si 1
rok.

P.K.