OT: doporucte GPS navigaci

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Středa Leden 23 08:43:00 CET 2013

Na Samsung Galaxy Tab pouzivam SYGIC .. cca 900Kc za Evropu
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/181WSN-003/sygic-gps-navigation-evropa-offline
-dozivotni-aktualizace-map.html

uz jsem to pouzival na sluzebkach po CR, SK, DE, PL, FI a jsem spokojen
Sem tam zahlednu nejakou chybicku, ale zatim jsem vsude dojel / dosel.
Nepotrebuje pripojeni.
Pokud ma pripojeni tak se funkcnost o hodne zlepsi

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, January 23, 2013 8:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: doporucte GPS navigaci

Dne 22. ledna 2013 22:53 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napsal(a):

> Něco podobného sliboval skylink a cslink také.....

Před lety Nokia uvolnila svoje mapy zdarma a Tomtomu spadly akcie.
Garmin z toho taky asi neměl radost, tohle je IMHO reakce právě na to.

> Vím že kolega má nějakého Garmina, za kterého dal pře cca 8 lety asi 12000
> kč.
> tehdy mu prodavač tvrdil, že aktualizace je bez problému a levná.
> Dnes z toho má těžítko, protože za aktualizaci chtějí 1800kč , a to
vyplatí
> raději koupit novou GPS.

Prodavač nakecá zákazníkovi cokoliv, jen aby prodal, s Garminem ani
jinou firmou nemá nic společného, kromě toho, že prodává jejich
výrobky => nemůžete se zlobit na výrobce, že neplatí to, co prohlásil
nějakej pohůnek.

Windows,

> Ty navigace, co mají třeba na DX tak fungují.... znamená to, že prodávají
> nelegální SW s možností použít odemčený SW?

Ale to já nevím. Vím jen, že Garmin svoje mapy prodává, že se před
nakopírováním do přístroje musí (nebo musely, už jsem to dlouho
nedělal) odemknout a pak jsou spárované s konkrétním přístrojem. A
taky vím, že se ty samé mapy dají stáhnout a jsou nějakým způsobem
odemčené.

Pokud nějaký jiný výrobce svoje aktualizované mapy dává zdarma, je to jeho
věc.

http://aukro.cz/3d-navigace-7-antiradar-aktualizace-zdarma-i2970470092.html
> Má ji známý , co je úžasné od zapnutí tak do 20 sec to běží a to může být
> týden vypnutá.
> (moje Mio P350 má sirf IV chipset a po týdnu jí náběh trvá i 3 minuty....
)

Moje navigace taky nabíhá rychle, nestopoval jsem to, ale určitě do
minuty, možná do půl. Pozor, důležitá je jedna drobnost, pokud
navigaci vypnete a na tom samém místě zapnete, najde signál družic
rychle a je připravená navigovat. Pokud ji ale vypnete a zapnete třeba
o 100km dál, tak jí to trvá déle - a není na tom myslím nic divného.

P.K.