AVR USB programator

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Leden 23 00:35:20 CET 2013

On Tue, Jan 22, 2013 at 10:43:01PM +0100, Jan Waclawek wrote:
> Len historicka poznamka: aj ked ten vusb od obdev.at je originalna a vskutku velmi slusna praca, starsi podobny projekt ktory ich pravdepodobne inspiroval (a niekde maju nan aj odkaz) http://cesko.host.sk/IgorPlugUSB/IgorPlug-USB%20(AVR)_eng.htm
>
> wek

Proc "pravdepodobe"? Inspiroval je, akorat ze vusb (puvodne nazyvane avrusb, nez na
ne ATMEL udelal bububu) nechteli mit vsechno v asembleru, do asembleru dali jen
casove kriticke casti a zbytek prepsali do c-cka. Plus to pak vylepsili, napr. tak,
ze vytvorili sadu ruznych low-level asemblerovych rutin pro ruzne krystaly (od 12MHz
do 20MHz) a pochopitelne doladili casove nekriticke veci, jako jsou hratky s deskriptory
atd...

P.T.