OT: doporucte GPS navigaci

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 22 22:53:55 CET 2013

> Pokud si koupíte Garmin s označením lifetime, máte doživotní aktualizace zdarma.
Něco podobného sliboval skylink a cslink také.....

Vím že kolega má nějakého Garmina, za kterého dal pře cca 8 lety asi
12000 kč.
tehdy mu prodavač tvrdil, že aktualizace je bez problému a levná.
Dnes z toho má těžítko, protože za aktualizaci chtějí 1800kč , a to
vyplatí raději koupit novou GPS.
> Tohle může být IMHO dost omezující požadavek. Jak je to s
> aktualizacemi pod Linuxem, netuším. Software k navigaci (Mapsource)
> mám jen pod Windows, jestli bude běhat i pod wine, to nevím. Oficiální
> mapy se musejí odemknout a jsou pak svázané s konkrétním přístrojem,
> ale dají se stáhnout i odemčené mapy, které stačí jen nakopírovat na
> kartu (nebo do paměti navigace). Pak to vlastně splňuje i ten váš
> požadavek na jednoduchou aktualizaci. Nicméně to není legální, je to
> stejné jako stahovat jinak placený software.
Ty navigace, co mají třeba na DX tak fungují.... znamená to, že
prodávají nelegální SW s možností použít odemčený SW?
Jak je to třeba u této navigace?:
http://aukro.cz/3d-navigace-7-antiradar-aktualizace-zdarma-i2970470092.html
Má ji známý , co je úžasné od zapnutí tak do 20 sec to běží a to může
být týden vypnutá.
(moje Mio P350 má sirf IV chipset a po týdnu jí náběh trvá i 3 minuty.... )