Cim rezat plechy a DPS ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Leden 22 22:08:54 CET 2013

Nevim jestli jste si vsiml, ale tohle je 38mm kotoucek urceny do takovych
tech klasickych dremel stroejcku do ruky.
Diamantove kotouce tohoto prumeru bezne pouzivam a laminatovou lod nebo
metrovy rez FR4 bych tim delat nechtel, ne ze by to neslo, ale uz je az moc
titerne, i pri 40.000 otackach to reze pomerne pomalu

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Datum: 22. 1. 2013
Předmět: Re: Cim rezat plechy a DPS ?

"

Mozna to byl tenhle, nebo nejaky podobny.

http://www.dremeleurope.com/cz/cs/ocs/product/6048/354/keramika,-obkl%C3%A1
dac%C3%AD-dla%C5%BEdice/diamantov%C3%A9-%C5%99ezn%C3%A9-kotou%C4%8De-s-
rychloup%C3%ADn%C3%A1n%C3%ADm-dremel%C2%AE-ez-speedclic%E2%84%A2.;jsessionid
=E9BE57CFB2461B3BF79828BAFF7BDA8C.sl021-vm_1
[...]

PL

"