Cim rezat plechy a DPS ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Leden 22 21:57:23 CET 2013

No prave,  ma naivni predsatava je neco cim doakazu
- udelat metrovy rovny rez 3mm hlinikem
- vyriznou z tabule FR4 treba obedelnik 40x300mm
- rozkrajet FR4 z vyleptamneho pasu na treba 30x30 mm

Perijdu do garaze s necim jako Dremel DSM20 uriznu kus FR4,
doma na to vyleptam x desek, stejny nastroj otocim o 180St a upnu do
nejakeho stolu, cimz ziskam neco jako http://www.gme.cz/elektricke-pilky/
stolni-kotoucova-pila-proxxon-ks-230-27006-p759-134/
na cemz jemne vykrajim jednotlive desky.
No a snove by bylo, kdyby u stejneho stolu slo vystrcit stopku a ziskat neco
ala otoceny dremel trio. na cemz budu moci srazit hrany nebo treba
vyfrezovat neco maleho

Me by snad ani nevadilo, kdyby cena byla souctem cen tech tri kramu, ale
krome toho ze by mi neprekazeli tri kramy bych celal lepe provedeny jeden
motor nez tri.

Hutta