OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh akumulatorek )

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 22 20:50:51 CET 2013

Ale vzdyt jo....ja treba verim, ze vam urcite po tomhle kazdej rad
poradi (i do budoucna). Koneckoncu, treba se bude tesit, ze mu za to
mozna ani nevynadate.

Jinak jste se ptal zda me dneska nekdo nastval...tak jste to uhodl.
Akorat s tou osobou jste to netrefil.

Jinak jestli mohu poprosit - ignorujte moje dalsi maily = nereagujte na
ne, ja to budu delat take tak.

RV