Zalozni 9V nimh akumulatorek

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 22 20:26:01 CET 2013

Prokristapána, tady jde snad o princip, ne?

Takovou pí...inou zaplnit půl mega, na to tedy je potřeba "expert". Co
kdybyste sebekriticky přiznal chybu?

Dívím se RV, že to nazývá moralizování... Jde o výuku základních
záležitostí a jak vidím, i miliónkrát něco opakovat je prostě k ničemu.

Howgh

---
Jirka