Zalozni 9V nimh akumulatorek

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Leden 22 20:13:15 CET 2013

Vas dneska nekdo hodne nastval, nebo sprdnul, ze ? Tipuju to na manzelku?

Rozumim temhle "kecum" v pripade, kdy nekdo narve prilohu do fora a
zvedne tak traffic foru. Ale starat se o osud ulozto? Co takhle zacit u
sebe a promazat si prilohy ve freemailu, kdyz uz na to chcete jit
takhle? Mate to prece taky zadarmo, tak at jim nezas*rate disky... nebo
mi taky zaslete logy?

P.