Bezdratova a dratova kreditka

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Leden 22 19:31:34 CET 2013

Ja jsem podobna povaha, proto mam nastavene posilani mailu o kazde transakci
s kartou a pojistku co se da uplatnit 3 dny zpet.
Protoze mam mail online v mobilu, tak se moc nebojim ze bych pripadnou
falesnou platbu nepoznal.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: 22. ledna 2013 13:13
To: HW-news
Subject: Re: Bezdratova a dratova kreditka

Nepovazuji se za paranoika, a jsem presvedcen, ze v priapde zneuziti
(rekneme nekdo vedle v autobuse, kterym nejezdim) to nebude problem
vyreklamovat (jde o male castky a minimalne ze zacatku nebudou stat banky o
kecy mezi lidmi).
Mne na tom spis trapi to, ze bych na to zneuziti nejspis neprisel (jsem
bordelar, nedelam si peclive zaznamy co/kde/za kolik jsem kupoval, nema
hezky na hromadkach srovnane uctenky. Na vypisu si nekontroluji peclive
radecek po radecku kazdou platbu). Proste projedu ctyr a viceciferne sumy -
a i u tech nekdy dlouho vzpominam, co ze jsem to platil.
Marek