[OT] ARM IDE Licence

Úterý Leden 22 18:59:15 CET 2013

No o takove zkusenosti mi jde, nevidim v tom problem, nakonec ta vybrana
firma by mi mohla libat ruce, ze propaguju jeji produkt...
Normalne to ucim na open source (C::B OpenOCD...)  ale tohle je vyuka
pro echt lamy a planuju koupit
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f4discovery/stm32f407-usb-otg-discovery-kit/dp/2009276
a aspon jim ukazat, co se s tim da delat, aby si neco vyzkouseli (plus
nejaka deska s tlacitkama ledkama atp..)