Bezdratova a dratova kreditka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 22 11:00:50 CET 2013

Dobrý den,

mám dostat novou platební kartu, mohl jsem si zvolit, jestli chci bezdrátvou
či nikoli, chtěl jsem "drátovou", ale nějak se prořekli a vypadá to, že
zřejmě bude jen nakonfigurovaná jako drátová a že bezdrát bude na kartě
pouze deaktivován. Doufám, že tedy bude aspoň nakonfigurovaná drátově, neboť
kdyby šla konfigurovat bezdrátově, bylo by to hodně špatné.

Existuje způsob, jak doma bezdrátovou kartu identifikovat, ikdyž je
nakonfigurovaná jako drátová? Že bych ji hned reklamoval až mi přijde domů
:-)

Jak doporučujete kartu stínit, celou uzavřenou v kovové krabičce, nebo stačí
0,1mm plechy, uvažujme o velikosti karty (že bych si vyztužil peněženku)?

Děkuji, JL.