Dalsi setric energie

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 22 09:31:46 CET 2013

Vcera som dostal tento mail

"Dobrý den,

děkuji Vám za report o revolučním výrobku z Polska. Pobavilo mne to,
právě proto, že jsem něco podobného viděl na aktuálním letáku
společnosti Bestseller.cz Tam se prodejce dušuje, že to funguje Veselý
obličej Emotikona
Já Vám na oplátku zasílám odkaz na webové stránky, kde je prezentován
funkční a vyzkoušený výrobek vyvinutý původně v USA a nyní montovaný u nás.

www.sporimelektrinu.cz

V současnosti je nabízen i pro domácnosti, ale původně byl pouze pro
větší odběratele. Upozorňuji není za pětistovku Veselý obličej Emotikona
Tento skutečně funguje a součástí dodávky je i program do PC a datová
karta z přístroje, kde si můžete kdykoliv zkontrolovat Vaši spotřebu
energie a to jaká by byla spotřeba bez přístroje. Návratnost je kolem
tří let a hodnoty úspor se pohybují kolem 20% u domácnosti. A věřte mi,
není tam jen ten kondenzátor a zbytečné součástky Veselý obličej Emotikona

S pozdravem
.... "

(podpis som odmazal)

No nekup to za 18 tisic... Ti poliaci s kondenzatorom sa aspon na nic
nehraju, ale dobrym marketingom sa da zjavne predat aj pozlatene hovno.

b.