Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkomv spotrebnej elektronike(ajkedsa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Jindroush kubecj na asw.cz
Úterý Leden 22 00:23:46 CET 2013

To jo, s tim problem nemam, ze prehazuju prst doleva doprava, ja myslel
vylozene pouziti naraz/rychly, to je treba jen pri hrach ;)