Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnej elektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 22 00:07:12 CET 2013

Tak to musi byt docela narocne, mit obe tlacitka najednou
je casto docela potrebne.
Ja jsem pred par lety presel s mysi z prave do leve ruky
a otocil jsem tlacitka. Puvodne jsem si myslel, ze jako byvalemu
pravo-mysistovi mi bude vic vyhovovat bezne rozlozeni jako pro
pravaka, ale neni to tak, lip se mi dela s opacnymi tlacitky.
Kupodivu pri stridani mysi (pripadne pri praci se dvema najednou,
jednou v prave a jednou v leve) je to takhle prirozenejsi. Mozku
je blizsi to, ze hlavni tlacitko je na ukazovacku, nez to, na ktere
je strane.

PL

************************************

From: "Jindroush" <kubecj na asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 21, 2013 11:20 PM
Subject: Re: Dalsie moralne vitazstvo nad k***itkom v spotrebnej elektronike(ajked sa to tunajsim fachmanom bude zdat trivialne)

Jako levak to drzim uplne blbe, proste jako 'levak' - tj. ukazovakem na
skutecne leve tlacitko, obcas prostrednikem, kdyz potrebuju leve i prave
zaroven.

Sisatou pravackou mys vubec neumim v ruce drzet, ani ji neumim drzet v
pravy ruce.

Pch, prava homosexualu nebo zen, ale o levaky, o ty se nikdo nestara! :)