LED majak

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Leden 21 19:14:41 CET 2013

Aby se to líp řídilo. Předpokládám, že by blikání bylo lépe vidět, a
spotřeba také nižší. Umístění jen na jedno křídlo zespodu, případně do
náběžné hrany, ta tyčinková výbojka by byla dobře vidět i zespodu. Proužky
na koncích křídel shora by asi nebyly špatné, možná vyzkouším.
Asi začnu hledat nějaké jádro... :)
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 21, 2013 6:57 PM
Subject: Re: LED majak

Ono je otázka, co je cílem snažení. Jestli aby to hezky blikalo, nebo aby se
to dalo dobře řídit. Dal jsem si na samokřídlo LED pásek. Ze spoda je de
facto přes celou šíři jedna velká šipka, shora je osvětleno dvěma kousky na
vnitřních stranách wingletů. Výsledkem je, že polohu s tímhle poznám v noci
lépe, než normállně za dne. Napájí se to z 3xLi-pol s polu s celým letadlem.
Když dochází baterka, začne pohasínat:-) Závěr je, že vzhledem k tomu, že
lepší počasí bývá spíš v noci, asi budu lítat většinou v noci.

Jinak při blikání taky hlasuju pro kus foťáku na 1 použití. Ale zdůvodnění
EMC mi přijde nelogické. To by ten LED blikač musel bejt opravdu blbě
udělanej.

Tak a teď jesm dostal chuť si jít zalítat. Sice sněží, ale to sněžilo včera
při lítání taky. Hlavně že nefouká:-)

PH

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
Určitě XENON !!!!!
Do modelu by se to určitě hodilo lépe než LED-ky .  2,4GHz to neruší a
35MHz jen když byl vysílač s odmontovanou anténou - pocukává to malinko
servy v rytmu záblesku.