Osazovani QFN?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 21 15:32:51 CET 2013

Doufam, ze pak s tim budete tisknout trochu svizneji, a ne se s tim
flakat jako ten typek tady.                ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=bQytu64dlL0

PL

*************************************

From: ""Milan B. "" <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 20, 2013 10:50 PM
Subject: Re: Osazovani QFN?

On 1/14/2013 7:37 PM, Milan B. wrote:

> To bude nejake lepidlo toho typu, co sa necha najprv zaschnut, az
> potom sa to prilepi. Nieco ako Chemopren.
>
> Takze ked tam tu foliu dava, tak to uz bude viac-menej suche.

Tak som to skusil s lepidlom, co mi prve padlo do ruky - nejaky Bison
Tix Gel: http://www.bison-lepidla.cz/cs/product/bison-tix-gel.html
(najlacnejsie, co mali)

Natriet, 15 minut zaschnut, plochou tupeho jedalenskeho noza zahladit...
na napinanie som pouzil taky ten "spalnovy ponk" -
http://www.werkzeug-home.de/gewinnen/jan4/wolfcraft-mastercompact.jpg

Vysledky su - aj na prvy pokus - priamo luxusne:
http://static.bastl.sk/hwl/Sito.jpg . V porovnani so spinkovanym sitom
je napnute rovnomernejsie, celkovo mi cely proces prisiel jednoduchsi.

-m-