problemy s pocitacem

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 21 13:58:00 CET 2013

 21.1.2013, 13:51:25

Starsi PC jen vyjmecne umeji obe grafiky zaroven. Takze jestli mete
externi ve slotu a jedete na integrovanou, bud je ta externi uplne
mrtva (nebo mrtvej slot) nebo je prepnuto na intg.
Prvne bych kouknul do biosu, kde se ta integrovana/externi prepina,
potom do spravce zarizeni, zdali je prislusny ovladac, zda je povolen
a zda je v tomto hw profilu povolena ta grafika.
Deinstalaci / instalaci ovladace bych nechal az na konec.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz