OT: Fyzikalni olympiada

milger milger na pobox.sk
Pondělí Leden 21 13:48:22 CET 2013

--A cim bude absorbovana ? Jelikoz je cela ta spirala ve vode, ocekaval bych, ze
nemuze odevzdat tu energii nikam jinam, nez te vode

Myslel som na vyziarenu ELM. energiu v zavislosti od teploty "ziarenie cierneho telesa"
http://sk.wikipedia.org/wiki/Absol%C3%BAtne_%C4%8Dierne_teleso
ma to aj intenzitu, aj spektrum a pochybujem ze to voda 100% pohlti. To bude ta "stratena" energia.
A ktovie co som este zabudol.

Ale myslim ze vodny kamen spotrebu zvysuje i ked zrejme minimalne...

Milan