OT: armada (bylo: Re: OT vikend (Elektronika do auta))

Pondělí Leden 21 11:17:32 CET 2013

Byl jsem kdysi v Plzni na Borech (sice na TĚCH Borech, ale kousek vedle - na cvičení, bylo tam cosi spojovacího, bylo tam fajn,
hned bych to podepsal jako záložák z povolání:-)
Kousek dál byli tankáni.
A o těch se vypravovalo, že byli ve výcvikovém prostoru, jeden tank tam měli jako sklad munice a když se vrátili,
tak ho tam i s vojáčkem co ho měl hlídat zapomněli.
Po čtvrt roce na útvaru počítali tanky, jeden chyběl, tak si vzpomněli, kde asi bude.
Vojáček tam zatím měl parádní vojnu, když měl hlad, tak si něco střelil a upekl, když měl žízeň, dojel si tankem
do nejbližší dědiny na pivo.
A když jej vrátili na útvar, dostal (na tehdejší poměry) těžké prachy jako náhradu za neodebranou stravu.
Ale třeba je to jen taková zelená latina.
Když jsem byl v zeleném, jednou jsme byli v hospodě. Přisedl si k nám nějaký stařík, prý: "Já na vojnu rád vzpomínám."
Odpověděl jsem mu: "Já budu taky rád, až budu na vojnu jen vzpomínat."