Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 21 08:25:04 CET 2013

Tak nakonec mi poslali vypis, kde je 6 spojeni. Udelam novy pokus a budu
sledovat, jestli mi spadne PDP. Pri tom budu sledovat online vypis. Protoze
tam neni cela historie...
PK.