OT vikend (Elektronika do auta)

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Leden 21 00:36:40 CET 2013

Faktem je, že ještě několik minut po takovém studeném startu bylo v ulici
hezky mlhavo :)
Když si pustím Vesničku střediskovou a vidím, jak se Labuda za zvuku
autorádia baví se spolujezdcem, vzpomenu si na lahodný zvuk motoru :)))
aze

----- Original Message -----
From: "IvanHW" <ivanhw na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 21, 2013 12:13 AM
Subject: Re: OT vikend (Elektronika do auta)

Nebyl jsem ridic, ale dobre si vzpominam, ze noviny byly prisne zapovezeny.
Radny postup byl v pouziti "letlampy".
Startovaci patrony se smely pouzit pouze pri MOB a podobnych akcich.
V mrazech (na cviceni) se pouzivaly i knotove lampy pod olejovou vanu PV3S.
A startovani kazdych 30 minut.
RDM 12 pro pametniky.