Na notebook x86 32 nebo 64bit?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 17:57:21 CET 2013

Řeknu k tomu jen ty poznatky, které mám:

1) SUSE je SUSE, Němci a Američani, Mageia jsou Francouzi (nebo alespoň
byli). Tím je řečeno hodně, ne-li vše.

2) obecně je pro 32bitové verze více softwaru a všechno bývá s menšími
problémy. Asi proto, že jsou rozšířenější?

O virtualizaci vím jen to, že existuje.

---
Jirka