[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 17:26:58 CET 2013

Tipoval bych nějaký parametr výstupu (něco jako mplayer -ao atd.), ale
nevím, já to většinou naklikávám a nebo ještě spíš to jede samo od sebe ;-)

http://www.mplayerhq.hu/DOCS/man/en/mplayer.1.txt

Asi bude vhodné znát, jak se v malině zpracovává zvuk (hw) a dále zda je
použita alsa apod.

Nechť poradí zkušenější, spíš ortodoxní linuxáci ;-)

---
Jirka