[OT] Raspberry - radio

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 20 15:11:11 CET 2013

Víte, co mě zaráží? Že zrovna Vy, rozenej softwerář, můžete mít s
takovou ptákovinou problém...

Průběžně tu zveřejňujete sw krakorce a související úvahy, které jsou mi
srozumitelné asi jako čínština, a s tímhle si neporadíte?

V principu jde určitě jen o to, zvolit pro malinu vhodnou distribuci a
pak už jen doinstalovat potřebné aplikace. Vzhledem k slabému hw to asi
nebude moc klikací, nicméně dnešní distribuce mívají sofistikovanou
správu sw i přes konzoli (pokud tedy jsou připojené k netu)...

Mimochodem tady
http://www.instructables.com/id/Pandoras-Box-An-Internet-Radio-player-made-with/
je další projekt a jak jsem psal, je jich víc.

Že by netrpělivost?

---
Jirka