LED lampa

Neděle Leden 20 11:48:35 CET 2013

Ono hodně záleží co to je za ledky a v jakém režimu pracují. Pokud jsou
tam nějaké no name, jedou s plným výkonem a je tam ošizený chladič, asi
to nebude žádná sláva. Já jsem si v domečku v takové trochu větší
předsíni namontoval první dva LED moduly (7x LED Oslon Square, příkon
15W, teplota chladiče cca 40 st.C) a je tam světla až zbytečně moc :-)
Anděl