Re: Re[2]: Identifikace soucastky v FTEU 901

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Sobota Leden 19 22:11:39 CET 2013

Jak to vypada, tak to mozna ani nekmita.
Skoro se mi nakonec zda, ze to "normalne" funguje (sviti zelena) a jen pres to blika i poruchova signalizace (cervena) a na displayi Ex.
Pak to vypadalo, ze ta zelena a cervena dohromady je "kmitani".
Rele bylo od zacatku OK, ozvalo se jen pri prepnuti stavu ON a stavu TEST teploty (viz video).
Prepinalo se to uplne samo a neustale dokola (chyba)- cca po 1 min.
Pokud to rucne vypnu tlacitkem, zustane to vypnute (nesviti zelena) a jen blika cervena chyba.
Tlacitkem to jde i zapnout, ale nespusti se to do stavu vytapeni.
Je mozne, ze je narusena cast programu kde jsou ulozeny casy spousteni.
Je tam nejake tovarni nastaveni (asi 6 programu) a 2 uzivatelske.

Je mozne, ze problem souvisi s nepritomnosti "zalohovaciho" napajeni.

Kondy asi otestovat neumim.
Mam jen vyse zmineny obyc multimetr M-830B s merenim R, V, A, tranzistoru vc. hFE a diod.

Krasny vikend

Ivan