Attiny watchdog timer

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Leden 19 16:01:58 CET 2013

Vyřešeno.
Je to tak nějak jak píšete, protože když zatáhnu za reset pin tak se to
chová stejně blbě jako když to zresetuje watchdog. Je jen divné, že
wdt_disable() + instrukce wdr na začátku nepomůže. Pomůže jen dát
wdt_enable() hned na začátek. Ono je to docela logické a asi to tak
většinou lidi používají, já jsem jen chtěl, aby počáteční inicializační
sekvence nebyla pomocí WDT hlídána, protože může mít delší trvání. Ten
watchdog je stejně jen taková berlička když kulhá něco v programu, být
to domácí bastl, vykašlal bych se na to.

Mrazík