Identifikace soucastky v FTEU 901

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Leden 18 18:31:42 CET 2013

Omlouvám se jestli nesleduji vlákno pečlivě, zaznělo tu již podezření na srážecí kondenzátor, v tomhle případě 680n?
Podivné kmitání 2Hz a cvakání relé by tomu nasvědčovalo, četnost téhle poruchy také. Máte čím měřit kapacity. Změřte kond ve vypnutém stavu, klidně zapájenej, stejně je jedním koncem v luftě.

Máte kondík 220n a víc po ruce? Ale musí být alespoň 25OV AC nebo 630DC, tady de vo život. Pokud ano připojte jej paralelně. Změní se něco? Podivnou součástku bych řešil později. Pravděpodobně se jedná o diodu v nabíjení zálohovacího kondu, jak zde již psal kolega Jirka.
Schéma si už namalujem, případně se ještě na pár detailů zeptáme ;-)
Pavel Glajc