Snimac tlaku v pneu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 18 18:21:12 CET 2013

By určitě na pokus stačilo jedno kolo mírně vyfouknout nebo přifouknout kolu
to neublíží
a máte test jestli to funguje hotov :-D ale určitě bude.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
Datum: 18. 1. 2013
Předmět: RE: Snimac tlaku v pneu

"Viděl jsem jakýsi propagační materiál, kde byla rotující jednotka v disku
(bezdušové pneu) a přenášela to do nějakého protějšku a tím pohybem si i
generovala napájení.
Když jsem se na to ptal při přebírání svého služebního Superba, který to má
taky, technik se pousmál a říkal že princip u Superba je pouhé dlouhodobé
porovnávání otáček kol navzájem. Ale funguje to taky - když přezuju na
zimní/letní tak po cca 40 km to začne signalizovat. Pak stačí zmáčknout
tlačítko aby se změnily hodnoty. Jelikož jsem ještě nepíchl, tak jsem si
nemohl ověřit účinnost systému jinak ale v discích, tím spíše ve ventilcích
zaručeně nic není.

Zdravím
Kručinský