Odporova dekada

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pátek Leden 18 17:36:04 CET 2013

Nahodou jsem na hw narazil na tento clanek.
http://www.hw.cz/akce-a-udalosti/na-amperu-se-vyjadrujte-v-ohmech-meatest-
priveze-novou-dekadu.html
Netusite jake by v tom mohli mit rele?
Nijak zvlast jsem to nestudoval, ale nechce se mi verit uvadenym parametrum.

Mam 9 dekadovou profi odporovou dekadu a je to 19" bedna, uvnitr  odpory
Vishay (u Farnell cca 500Kc/ks), prepinaci kontakty celostribrne s prumerem
odhadem 5mm.
Dekadu mam kalibrovanou na HP 3458, odpory jsou vystarle, vse pajeno
stribrem, presto vedle datasheetu k tehle skatulce vypada  ja moje jako
hracka.
Zkratka se mi nechce verit, ze by nejake rele mohlo konkurovat masivnim
prepinacum  a  cesta na DPS 6mm2 dratum, ktere spojuji vnitrnosti te me
skatule.

Ciprian