Identifikace soucastky v FTEU 901

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 18 16:38:42 CET 2013

 18.1.2013, 16:31:40

Kodem A6 je obvykle znacena dioda BAS16, coz je takova SMD 1N4148,
tedy jedna z nejbeznejsich univerzalnich diod. Prodava ji kde kdo, i
GME. Jisty problem je v tom, ze beznej se vyskytuje v pouzdru SOT23.
Ale jak uvadi predrecnik, na typu prilis nezalezi, spise na
parametrech. A protoze ta puvodni odesla, coz za beznych okolnosti
diody delaji jen zridka kdy, je vhodne proverit, zda nebyla ponekud
poddimenzovana. A teprve pak premyslet nad nahradou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz