Format SD karty a rychlost zapisu, was: Re: Android a spustene sluzby

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Leden 18 16:09:33 CET 2013

Shodou okolnosti jsem narazil na zajimavou informaci na strankach
www.sdcard.org , kde durazne doporucuji pouzivat jejich specialni
formatovaci program pro SD karty, jinak muze dojit ke snizeni jejich
"vykonu": "Using generic formatting utilities may result in less than
optimal performance for your memory cards."
A zajimave je, ze jejich formatovaci program na SDHC 4 GB zajisti o cca 4 MB
vice volneho prostoru nez Win XP (v obou pripadech FAT32).
Martin. persich na transcon.cz