Identifikace soucastky v FTEU 901

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 18 15:02:06 CET 2013

No vida,

ďábel se opět skrývá v detailech. Z Vaší původní fotky jsem měl dojem
"9V" a "A6" mě vůbec nenapadlo (i když pravda mohlo)...

Kdyby ta fotka byla kvalitní (nebo jste to napsal slovy), byl jste už dál.

Nicméně teď, když už je jasné, že jde o diodu, tak je skutečně třeba
nakreslit, kde je a co tam dělá. Bez toho to jde jen křišťálovou koulí a
tu nemám.

Mimochodem - co stojí ten termostat? Viděl jsem něco přes 3 kKč...

---
Jirka