Elektronika do auta.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 18 13:30:50 CET 2013

Neviem, ale vzdy som si myslel, ze ked ma motor zatazeny hriadel a ma
sa dostat do otacok alebo len rozbehnut, tak si cucne zo zdroja, co to
da... Na tejto fyzike moc zmenit nejde. A kedze tych elektromotorov v
tom aute je viac nez dost, tak je jednoduchsie postavit parametre na
elektroniku. Koniec koncov, ta elektronika je vzdy riesena minimalnym
poctom suciastok, ako ste mal moznost vidiet v inej odpovedi. Stale
akosi nechapem co na tom je take nepochopitelne, ma to hlavu aj patu a
dokonca na to netreba ani zlozitu logiku.

A.