OT Volby, ACTA

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Leden 18 12:02:37 CET 2013

Nevadi mi kdyz tady resime OT, ale prosim ... jdete s konspiracnima teoriema
uz prosim (nebudu psat kam)

Pavel Urbancik

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: 18. ledna 2013 11:59
To: HW-news
Subject: Re: OT Volby, ACTA

Jakpak si to divně podávají ručičky? Hm, oba zednáři, dávají vědět, že jsou
jejich.

http://media.novinky.cz/522/355229-gallery1-7jro5.jpg

A ke zvážení toto:

http://www.akce-dost.cz/20130117.htm

http://www.zvedavec.org/komentare/2013/01/5301-o-schwarzenbergove-prezidents
tvi-bylo-mozna-rozhodnuto-uz-v-roce-2008.htm

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/o-zemanovi-schwarzenbergovi-a-mafia
nech.html

http://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/predstavoval-by-prezident-schwarzenb
erg-bezpecnostni-riziko-pro-cesky-stat.html

http://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/karel-schwarzenberg-je-soucast-p
lanu-na-globalni-totalitni-system.html

Zkrátka - budu volit s rodinou tak, abych ubral švarcovi hlasy. Když dám
neplatný hlas nebo nebudu volit, tak rozhhodnutí o tom kdo zvítězí udělají
ti druzí. A hlavně - volit běžte až v sobotu, nikoli v pátek! Páteční hlasy
se totiž v urně mohou změnit v něco úplně jiného - jde to snadno a děje se
to. Jsme jen jedna z mále zemí, kde se volí 2 dny, u jednodenního hlasování
se hlasy falšují těžko, na to musí být upravené hlasovací automaty.